Renovering

Ja det sker båda här på bloggen och hemma. Vad tycker ni om bloggens nya utseende? Tyck gärna till med en kommentar och tips.

Här hemma donas det för fullt pannan är inne och ihop kopplad, började elda i dag. Så nu finns det massor av värme och varm vatten 1500 liter. Kort väggen i tvättstugan är kaklad men det är en del kvar men fint blir det.

I går kom prästen över för att gå igenom inför dopet, tog en jäkla tid.
Min kusin Alexandra blir gudmor och lillebror Fabian blir gudfar. Församlingsgården är lånad, gästerna anmälda och fikat planerat. Blir smörgåstårta som jag själv gör och Tuvas farmor ska göra kärleksmums till kaffet. I veckan som kommer ska jag och mamsen åka in och shoppa lite kläder och handla all mat. Känns skönt att allt är planerat.

På förmiddagen plockade jag med veden som vi typ flyttat hundra gånger ( känns det som) och som ytterliggare fick en ny provisorisk plats. Jag gjorde det medans mina älskligar som. Marcus hade jobbat natt och Tuva hade sin dagslur.

Usch för kylskåp! Vårat har sett så hemskt ut nu hur länge som hellst så i dag tog jag mig i kragen och gjorde en stor rensning. Två ica påsar blev det....suck!! Men nu ser det fint ut och man behöver inte skämmas när folk öppnar det nu.

Jag och Tuva var över till pappa en sväng i dag, han fick komma hem över helgen så  då passsade vi på att gå över. Var kul att se honom och speciellt i hemma miljö.

Nu ska jag dona med middan, kom gärna med förslag på måltider för här är det idé torka varje dag =).

bye bye



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0