typiskt mig.....

På kvällningen har jag donat här hemma, plockat och dammsugit. Gick även ner i källaren för att starta en maskin tvätt och det gick jätte bra ända tills jag gick ner för att hämta den då jag insåg att jag så klart glömt tryck in START knappen. Ååååååå blir så arg på mig själv hoppas bara allt hinner att torka tills i morgon. Då e det ju valborg och vi ska åka till jossan och ragge (underbara vänner).

Nu funkar pannan men nu ä det för varmt inne. Rörmokaren fick inte igång cirkulationspumpen så nu kokar man snart. Jag vet att man inte ska klaga men nu måste jag faktiskt få göra det. Känns som om man skulle vilja gå naken för det är nästan eller det är olidligt varmt.
Men som sagt tvätten lär ju i alla fall torka fort=). Nu sitter jag och väntar på att den ska blir klar.

Jag har sånna vår och sommar känslor i kroppen. Det bara splitter. Skulle vilja göra så mycket men får nog snällt ta en sak i taget.

I natt är sista natten som älsklingen jobbar natt blir ett uppehåll på en natt för att sen jobba två och efter det vara ledig i fyra dagar. Jag är så lycklig har världens finaste familj och ett underbart liv. Det enda som jag kan klaga på just nu är värmen här hemma=).

Känns som om det har varit fullspäckat här hemma en lång period snart men nu börjar det kanske lugna ner sig. Tycker att det är på tiden så min älskade få ta och varva ner. Allt på en gång + natt skift vilket resulterade i att i går så fick han sova fyra timmar, i dag fem timmar och det är varken normalt eller hälsosamt.

Ska försöka ladda upp lite nya bilder på datorn som jag sen kan lägga ut, men det får nog bli i morgon för nu låter det som tvättmaskinen är klar och sängen kallar.

Sov gott mina kära



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0