Vart tar tiden vägen!!

Usch det har varit en fullspäckad vecka. Hinner inte med någonting nu när man jobbar. Har knappt hnnit träffat min underbara dotter och det känns inget kul. Men i dag var jag ledig så i morse var vi p mini sim och Tuvis är helt galen i vattnet, snacka om att hon älskar att bada=).
Efter badet åkte vi hem jag fixade till mig och sedan i väg på bakluckan. Var super lite folk och alla som stod där hade mest skit saker. Men älsklingen shoppade lite verktyg.

Jag är sååå jäkla trött ut slut nu på kvällarna så jag orkar ingenting, har inte ens blivit någon träning eller bloggande. Hoppas det vänder snart men det gör ju inte saken bättre att det blir så mörkt så tidigt. Känns som att hösten är här nu och snart fyller jag år. Men det blir nog inget kalas i år för älsklingen jobbar eftermiddag så det blir nog bara mys med sessan vilket är helt underbart, eventuellt middag med mamma och dom. Men vi får se är lite mer än en vecka dit. Sen är man ett år äldre....eller blir man yngre???? Näe tror inte det va!!!!

Prinsessan sover s¨gott och snart är det min tur att krypa ner fullspäckad dag i morgon med jobb och sedan direkt vidare till pappsen som ligger på sjukhuset igen. Man kan ju undra när det ska vända?? Bra blir det ju aldrig igen men man hoppas på bättre i alla fall.


Sov gott mina vänner



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0