4:de advent och nu är sista ljuset tänt!

God morgon på er. Här har vi sovit gott så nu är vi utvilade, nästan i alla fall. Usch i går kväll var jag riktigt trött= helt slut så det blev läggdags tidigt. I dag hade jag tänkt pulka åkning men attans vad kallt det vra  kollade på mätaren nyss och det stod - 10° grader. Så vi får se om det går ner lite i grad så blir det nog pulka. Tuva älskar ju det så jag hoppas!!! Älsklingen ska sova några timmar nu efetr att ha kommit hem från sista natt passet. Nu vankas det ledighet i tre veckor....MYS!! I dag är det 4 :de advent så i kväll blir det mys middag med alla fyra ljusen tända. Funderar på när vi ska köpa granen. Vi brukar alltid klä den kvällen före julafton men i år ska vi bort så det får nog kankse bli på onsdag. Vill inte ta in den för tidigt för man har ju sina traditioner och dom vill man ju följa=).
I dag ska vi åka och köpa ny julgrans belysning men inte först på eftermiddan då m har vaknat.
Klockan fem måste jag vara hemma för då sitter jag bänkad framför tv:n då svenska tjejerna i  handollslandslaget skall spela EM final, vilket är historiskt=). You go girls!!!
Nej nu ska jag leka med lillan.

Ha en mysig fjärde advent!! Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0