Merry christmas!!!

God jul på er allihopa, det har varit fullt ös här hemma så det har inte hunnits med något bloggande=(. Kvällen före julafton var vi ner till sväfar för att ha julmys och det blev det på högsta nivå....sååå mysigt var det. Tuva fick massa fina paket och i ett av dom var det en ruschkana som ligger högt upp på populärlistan!! Julafton var lugn och skön vi var hos svärmor på förmiddagen och sedan åkte vi ut till minneslunden för att lägga ut rosor och tända ljus för pappa. Vi åkte sedan hem och mös, slutade med att vi alla sov vilket var super skönt. Åkte sedan upp till mamma och dom för en toppen kväll massa mys och skratt. Tomten tittade även förbi och det tyckte tuva var riktigt spännande, hon vågade till och med sitta i tomten knä. Bilder kommer.  Vi avslutade kvällen med tomten är far till alla barn, å jag älskar den filmen.

I dag blir det en lugn förmiddag, vi ska upp till mamma och dom för att äta frukost. På eftermiddagen åker vi till syrran för att fira jul ♥.

Jag lovade ju att jag skulle berätta något kul. Kommer ni i håg när jag och älsklingen var till stockholm??? Det gör jag och kommer aldrig att glömma dom dagarna. Min prins Friade och vi ska gifta oss!! Men vi har inte bestämt oss när.  Jag är världens lyckligaste=).



Hoppas nu att ni får en fin fortsättning på denna jul. God jul önskar vi er alla

Anonym
2010-12-25 @ 16:49:49

Grattis! trodde faktiskt att du redan var förlovad.

Linda
2010-12-26 @ 12:55:41
URL: http://lindapingvin.blogg.se/

Det är så roligt att ni ska gifta er! Jag tror nästan jag är lika glad som dig :D Hoppas vi ses snart efter nyår! KRAMAR

Sophie
2010-12-27 @ 16:13:42
URL: http://florafie.blogspot.com

Haha, vad var det jag skrev. :)

Grattis o all lycka till er.

massa kramar

Lina
2010-12-29 @ 20:48:41
URL: http://linaskriver.blogg.se/

jippiiieeeeejooooooooo GRATTIS!

Mathilda
2011-01-03 @ 16:10:47

Tack allihopa, det känns toppen och jag är super glad. Till dig som inte skrivit vem du är: Jo det stämmer vi har varit förlovade i några år men i dag förlovar sig gör ju även fjorton åringar. Jag har alltid sagt att om jag skall gifta mig så vill jag att M ska fria på riktigt så som dom flesta av oss vill ha det och det gjorde han och jag blev super glad.Jag älskar honom sa otroligt mycket!! kram på er




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0