Min underbara dotter!!

I dag har det barit full fart igen. Började jobba klockan nio och från det till klockan tio över fem var det fullt ös. Mycket kunder samtidigt som beställningar skulle göras och nya data systemet installeras vilket tog hela dagen. Säger bara suck åt skatteverkets regler. Det sjuka är att några av dom som de ville komma åt klarar sig ju fortfarande medans vi andra får snällt följa reglerna , annars blir det dyrt. Men nu är det klart och funkar som det ska. Slutade tio över fem i dag eftersom jag var tvungen att åka fram och tillbaka till uppsala lite snabbt efter jobbet för att hitta en bh till klänningen på lördag.
När jag kom hem för att byta om och hämta bilen så satt lillskruttan på golvet. Men när hon såg mig så skrattade hon glatt och kröp fort fram medans hon pussades med munnen. Sedan skulle hon upp i famnen för att få en puss ♥. Ååå min underbar dotter hon är så himla söt och snäll. Världens finaste!!

Efter trippen till uppsala så gjorde jag och älsklingen räkmacka...mums va gott det var! Vi avnjöt den tillsammans med att äntligen kolla på Snabba Cash.
Vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen egentligen, hade förväntat mig mycket mer av den. Ingen som jag skulle kolla på en gång till.
Men något positivt var i alla fall att under tiden så färgade älsklingen håret på mig=). Blev mörkt igen, kanske lite tråkigt på sommaren men jag trivs otroligt bra i det.

Nu blir det sängen natti natti



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0