ja ni suck.......

Hej alla glada läsare i dag har det varit sol hela dagen så vi har solat och badat. Åkte till Örbyhus med mamma och fabbe där vi träffade syrran fritz och alicia. Tuva badade för fullt och det var så mysig.
Men dagen började dock inge bra. I går kväll vid halv tolv då älsklingen kom hem från jobbet så gick han ner i källaren för att hämta tvätt och när han kom in i pannrummet så var det vatten på golvet. Då visade det sig att en av dom två gamla tankarna har gått sönder. Så i morse kom rörmokaren hit för att kolla och mycket riktigt så är det trasigt!!!!!! Jag säger bara tur att vi flyttade in tankarna där och att dom inte stod kvar i det gamla rummet men dock ej så kul att få punga ut ytterligare TIO TUSEN till......ååååååååå jag blir så less usch fy Bllllllllläääääää. Får man säga så????  Kan vi ha mer otur än vi haft nu, tror inte det men man trodde ju att det äntligen hade vänt men icke. Så nu blir det semester på hemma plan och inte till Holland.
Ja det är ju synd att man inte skiter pengar för dom går ju som sagt åt, men det skulle ju vara lite roligare om vi fick lägga dem på lite roligare saker än det vi gjort hittils. Men men sånt är livet finns dom som har det värre. Men ibland så känns det inte så!

Blir bara ett kort inlägg för nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas att bättre tider kommer, sov gott ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0