Mag smärtor

Usch i dag har jag så jävla ont i magen. Nu är det tredje dagen med dessa magsmärtor i bland så krampar det åt så det bara är att lägga sig ner. Tycker att dom borde släppa snart om inte annat så får jag nog ringa till I och fråga om det är normalt.

Annars så vill regnet inte sluta regna, år så tråkigt ute sånna här dagar. Man blir ju inte sugen på att ta en promenad så det får vänta tills i morgon och förhoppningsvis så är det sol då.

Tuva ligger och sover och älsklingen grejar i källaren själv så håller jag på och packar ner hennes gamla kläder i lådor efter storlek. men nu får jag nog ta och fortsätta så jag blir klar någon gång!

Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0