Fullt upp..

I dag har det varit fullt ös här hemma. Klockan 07:30 stod rörmokaren på bron och höll på tills ett tiden. Tuva har busat runt och charmat honom så mycket det bara gick och hon lyckades=). Själv så har jag jagat henne och tvättat fönster, strykit gardinder och städat. Har sovrummet kvar nu sedan är det julfint här hemma. Var och shoppade nya blommor på jobbet i dag och på söndag ska vi shoppa lite tomtar men jag var tvungen att fundera lite på vilka vi ska ha. Det är så fint här hemma i fönstrena nu men hann inte ta några bilder i dag hoppas på att det hinns med i morgon. Man var ju lite ovan att tvätta fönstrena samtidgt som att jaga lill skruttan eftersom rörmokarens grejer var jätte kul. Det var lite svettigt där ett tag men gick bra, hon passar ju på när man är som mest tvungen att göra klart och man inte kan släppa=). Ja hon är för go min tjej.

På eftermiddagen var vi ner på ekan (ett konditori här i stan) och mumsade i oss en räkmacka. Sedan mötte jag upp syrran för att åka hem till pappa. Vi har tillsammans med s börjat dela upp hans saker. Det var riktigt jobbigt känslomässigt för oss alla tre, så mycket minnen som kommer upp. Så kvällen har varit jobbig och lite ledsam. Det är så skönt att vi kommer så bra överrens! Men en sak är säker man saknar honom. Det blir extra jobbig ju närmre jul man kommer och det var en högtid som pappa tyckte om. Han lyckades alltid på tag på den finaste granen, en riktig kalle anka gran vet ingen som var så bra som han. Konstigt nog så tycker jag att det bara blir jobbigare och jobbigare ju längre tiden går, men det tar nog ett tag.

Tuvis sover, älsklingen jobbar och här sitter jag. Klockan börjar närma sig halv tolv och tröttheten har  slagit till funderar på om sängen är ett bra val=). Längtar tills i morgon då det är en del saker på gång.

Sov så sött Massa kramar från mig



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0