Mysdag!!

Nu är hösten här och tankarna bara snurrar i huvudet. Varför??? Men tyvärr kommer man aldrig att få svaren. VI har haft en tuff period här hemma som inte är slut än men jag är otroligt glad över att jag har en underbar sambo och dotter och en toppen familj som alltid finns där.  Helgen har varit lugn och skön, älsklingen jobbade och jag och tuva bara mös. Vi var på minisim vilket hon älskar och sedan en sväng till min morfar.
I morgon börjar min jobb period i två veckor så i dag blir det shopping och massa mys i stan. Vi skulle ha åkt till åland men det blåser så otroligt mycket att det inte känns som att man vill betala för att må dåligt=).








Tuva älskar sin gåvagn som man både kan sitta i stå i och mecka med. Hon har ju sett hur pappa gör=).
Självklart så går hon oxå med den!!
josse z
2010-09-28 @ 15:03:56

tänker på dig gumman, o ger dig massa styrkekramar!! du är underbar!! kramar om




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0