Usch, världens sämsta!!!!


Hej mina underbara läsare! Den senaste tiden så har jag varit den sämsta bloggaren som man kan tänka sig men det har varit fullt upp. Mina dagar har bestått av träning, bus. städning och lite jobb.
Dom senaste veckorna har jag nu tagit mig mer egentid för träning.
Jag är otroligt tacksam att min underbara sambo stöttar mig till 100 % och låter mig ta all denna tid och puschar mig massor. Konditionsträningen går så himla bra i måndags tog jag sex kilometer och det kändes toppen bra. I dag var jag i väg till gymmet med M (min personliga tränare/coach) och vi körde stations träning. Super jobbigt med så himla kul! Nu har jag ett nytt tuffare schema att följa som börjar nästa vecka. Första veckan är en tung vecka med fyra tuffa pass, vecka två är medel vecka men med fyra pass och vecka tre en lätt vecka med tre pass. Kommer lägga upp veckans träning för er så vill följa den. Vill ni så kan ni ju följa den själva för att nå era mål. Förut så kände jag mig egoistisk som tränade och tog mig den här tiden men inte nu längre. För resultatet är en gladare och piggare mamma/sambo som nu börjar få bättre självkäsnla och självförtroende. Känslan av att man vet att man klarar det peppar en och man blir stolt över en själv. Jag stirrar mig inte längre blind på vikten och omfånget för det kommer att ändrats med tiden vilket det redan har börjat gjort. Även om inte andra ser det ännu så visar måttbandet resultat, vilket gör mig super glad.
Förut har jag inte ens velat pratat om träning, vikt med mera men nu så känner jag mig starkare på något sätt och stolt över mig själv och det jag åstadkommit så här långt. i morgon är det dags för mätning så vi får se hur det har gått.

Vardagen här hemma rullar för övrigt på bra, veckorna skenar i väg och man tycker inte att man hinner så mycket. I lördags så jobbade jag och på eftermiddagen så hade vi en V.I.P kväll och den blev lika lyckad som vanligt. massor av nöjda och glada kunder. Efter våran demo som vi hade så bjöds kunderna på underhållning. Fabbe och madde buggade och dom var super duktiga. Efter så bjöd chefen/mamma oss tjejer som jobbar på middag. Det blev en sen kväll med massa skratt, go mat och vin. Jag åkte inte hem förrän klockan två på natten. Det märks att man inte är van med detta nu förtiden för på söndagen var jag riktigt trött och seg=).



Denna fina och våriga krans gjorde jag som inspiration och nu pryder den vår dörr.

I går var jag och älsklingen in till stan och shoppade det sista viktiga för att tvättstugan skall bli helt klar och nu är det på plats. I morgon skall vi fixa hörnklossrana och sedan är det bara att köra av golvet med skurmaskin kvar och dra fram vatten till diskbänken men inget som är panik. Men nu har en tung sten släppt från vårat bröst då tvättstugan är klar. Ska knäppa kort och lägga ut så ni får se före och efter bilder. Det är grymt stor skillnad och jag är toppen nöjd!!!

Har shoppat lite nytt till tuva som jag tänkte visa. Hon är så stolt och nöjd=).



Ett par tuffa jeans från Lindex.



Tuffa gympa skor och dessa ursöta gummistövlar bara skrek köp oss=). Tuva är ju så stolt och hon tycker att hon är så fin i dom. Hon går i dessa konstant.

I morgon är det skärtorsdag och jobbet väntar likaså på påskafton. Kul att komma ut och jobba och träffa alla trevliga och mysiga kunder. Nu ska jag gå ner och hänga tvätt innan det bli natti natti. Måste ju vara utvilad och pigg i morgon.

Sov gott massa kramar från mig ♥.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0