Yes=)


Hallå alla kära!! Tänkte börja med att skriva att nu har jag anmält mig, Vårruset here i come=). Känns både spännande och pirrigt på samma gång men otroligt roligt. Underbart att jag tagit steget att anmäla mig.
Så nu L så kör vi=).

Påsken har varit underbar med strålande sol men dock en hel del gosaker slank ner, inte lika nöjd över det=(. Men träningen rullar på bra och det känns bara bättre och bättre.

I morgon är det valborg och vi får underbart sällskap av goa vänner. Men jag och älsklingen börjar dagen med en tripp till uppsala för att inhandla ett nytt kylskåp. Vårat nuvarande smäller och låter sjukt illa så vi känner att det är dags nu innan det lägger av.

För övrigt är det bara bra med oss. Tuva är full med lek och bus så det lyser i ögonen=). Hon har även haft en period nu när hon inte lyssnar. Hon testar hur långt hon kan gå och när man säger åt henne så skrattar hon bara eller lägger huvudet på sida och ler. Men när hon förstår att man är arg så blir hon jätte ledsen. Älskade unge ♥. Vi har även en mammig period här hemma likväl som hon emellanåt kan vara jätte pappig.
Men en sak är då säker att hon är våran stora skatt. Världens snällaste och gladaste tjej. Har aldrig träffat ett barn som skrattar så mycket som hon gör. Som p säger: - Det bara lyser i hennes ansikte och ögon när hon är glad, hon skrattar med hela ansiktet och hennes härliga skratt får vem som helst att smällta. Gulligt sagt tycker jag=).



Våran ängel ♥.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0