Tusen tack!!!

Så vad tycks???? Gillar ni det nya utseendet på bloggen??? Fick hjälp av bästaste amanda i dag med att göra en header och jag älskar den och nej jag har inte ringt och skällt på henne utan tvärt om=). Nu har jag suttit ett bra tag med färgerna runt om kring och just nu känns det bra men man måste ju känna efter lite. man blir ju helt yr av alla dess koder och färger hit och dit.

För övrigt har vi haft en lugn och skön lördag, vi åkte ner till skedika på förmiddagen och blev där hela dagen. Älsklingen plastade sin båt och jag och tuva tog en promenad med E.
Vi åkte sedan hem och älsklingen lagade en sååååå himla god middag...shit han kan han. Så hedan efter är det han som är kocken här hemma=).

Funderar nu på att vara lite social med honom kankse blir det en film om inte jag somnar...hihihi.

Ha en mysig kväll!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0