God morgon världen!!!



Godmorgon alla söta läsare, hur mår ni? Med oss här hemma är det bara bra, dock blev det en tidig morgon i dag då Tuvis vaknade kvart i sex av en hemsk mardröm. Jag ska inte klaga för jag fick ligga kvar i sängen och dra mig tills klockan halv åtta medans mina hjärtan gick upp och busade.

Vill önska min svärfar och plast svärmor en toppen semester och vi håller tummarna att ni får det varm och skönt. Njut av varje sekund ♥.
Jag är inte ett dugg avundsjuk, eller??? Jo en hel del, vem skulle inte säga nej till två veckors semester i Thailand.

I dag har vi en full planerad dag, förmiddagen kommer att bjuda på besök av kära vänner. Alltid lika kul när man ses. På eftermiddagen åker jag och älsklingen in till stan för shopping. Tuva skulle ha följt med men planerna blev ändrade då vi ska hämta A och lämna in hennes iphone för lagning och killen kunde inte ta emot den förrän klockan sju. Vilket betyder att det är mitt i tulltans nattning så hon får vara hemma med mormor och det stormtrivs hon med=). Så undertiden mobilen lagas så tänkte vi äta på kina. Älsklingen har tjatat på kina mat i snart två månader så nu får han den äntligen. Så det blir en mys eftermiddag med älsklingen och hans lillasyster A.

Just det i går kväll färgade mamma håret på mig, ååå gud vad skönt det känns när håret är nyklippt och ny färgat. Man känner sig genast finare.

Måste bara tillägga att jag har grym träningsvärk i vaderna efter bodystepen. Har aldrig haft träningsvärk där förut så det var något nytt=).

Ha en skön dag! Kramar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0