Oh my......


Herregud så slut jag är nu. Överlevde bodystep passet men shit, var helt sut när det var klart. Men det var ruggigt kul men jag blev så full i skratt i bland när man helt kom bort sig...hihi men det bjuder jag på första gången=)

Helgen har väl varit ok. Har haft två barn här hemma=), nej jag bara skojar men nästan så. Min underbara sambo har legat sjuk så då blir han som ett litet barn och helt döende....hahaha. Usch nu kanske jag kommer ligga på minnus efter att jag skrivit detta, han brukar gå in här och läsa i bland=). Skämt och sido han har faktiskt varit riktigt hängig nästan 40 graders feber sen i fredags och jätte yr så han knappt kunde gå, hostig, jätte snorig och ögonen såg hemska ut på stackarn. Men jag och tuva har pysslat om våran älskling så gott vi kunnat. Nu är han på bättringsvägen igen, men vi tycker att det får räcka med sjukdomar nu. Det känns som om vi har ett stort sjuk moln över oss som aldrig vill försvinna.

I söndags var jag på klädbytardag med nästan alla mammor i stan för herregud vad med folk.
Jag gjorde tre riktigt bra fynd och dessutom i stort sett spritt nya plagg/ nästan helt oanvända. Två softshells jackor varav en Aquatex och en Land & Lake. Sedan en super snygg, mjuk och skön puma dress.

 




Känner mig riktigt nöjd med fynden och det blev riktigt uppskattat av Tuvisen.

Tänkte även passa på och visa två böcker som jag köpte på bokrean till tuva. Det är bara waltdisney berättelser och böckerna var så fina så jag kunde inte motstå dem. Jag älskar verkligen deras filmer och samlar på alla klassiker och har kommit en bra bit på vägen så jag tänkte att det kunde även vara kul att ha böckerna som vi sedan kan läsa på kvällarna. Tänkte även att dessa ska bli en prydnad på tuvis vägg sen när hon har fått nya tapeter.


Usch vad klockan har sprungit i väg börjar få lite grus i ögonen så det är väl dags att krypa ner. Har blivit tidiga kvällar den senaste tiden eller tidigt och tidigt klockan tio. Men det är grymt skönt att var utvilad på morgonen när lill skruttan vaknar.

Sov gott, massa kramar ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0