Godmorgon söndag!


Hej på er! I går var det en riktigt skit dag om man såg till vädret. Snöstorm, usch vill inte ha mer snö nu det ska ju vara vår. Ok jag vet att det fortfarande är tidigt men ändå.

Eftermiddagen bjöd på snickeri för mig och älsklingen. Dock inte hemma utan vi hjälpte p med den sista lägenheten. Men det är en del kvar men skönt att se när det händer saker:). Tuva var med mormor och busade massor. När vi snickrat klart så hade mamma gjort plankstek.... Mums!!

Men denna dag har börjat toppen. Vi fick sova till ca åttatiden då skruttan vaknade:). Sen låg hon och jag å myste länge i sängen då kommer älsklingen in och säger att han bakat Scones, dom var riktigt goda. Nu ska vi göra oss i ordning för en vända in till Uppsala och köpa en motor till vår garage port:).

Ha en bra dag allihopa! Massa kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0