Kalla fakta


Hej alla rara läsare! Har precis suttit och kollat på ett för mig gripande program. Mc olyckan! En 22 årig kille som med sin flickvän bakom blev jagad av polisen. Högsta hastigheten var 285 km/h.

Men nåt som gör mig sååå himla arg är när poliserna först säger - ska vi sätta honom i räcket?

När han sedan kraschat så säger dom. - Underbart!, ja han måste vara helt slut nu.

Åå detta gör mig så himla arg. Personligen tycker jag att båda partnerna handlade fel, men som poliser borde man ha förstått hur detta skulle ha slutat och avbrutit mycket tidigare. Vad är dom för förebilder som jagar i dessa hastigheter och utan blåljus och syrener. Lät mer som dom tyckte att det var kul. Tänk om detta hade varit deras son eller sambo till deras dotter!
Mc föraren borde ha stannat från första början, det är väl bättre att ta böter.Än att mista sitt liv.

Som sambo till en mc förare så tänker man måtte detta aldrig hända oss. Hur skulle jag klara mig utan min älskling. Nej jag hoppas och vet att han skulle handla klokare i en liknande situation. Jag vet att man inte får tänka dessa tankar men ibland slår dom en. Men jag är glad att denna kille inte hade några barn som han lämnade efter sig.

Vad tycker ni?? Jag skulle vilja höra debatten kl elva men måste sova, ska upp tidigt i morgon :(.

Kram M




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0