Äntligen funkar det igen!!


Hej alla fina! Förlåt för min frånvaro men det har inte gått att logga in på bloggen=(.
Hur mår ni i regnet?? Här är det äkta svensk sommar, usch vad det regnar och regnar. Vet inte vad man ska göra om vädret fprtsätter på detta vis!  Känner att jag verkligen behöver ha lite sol. Humöret är inte på topp och mina foglossning är dock inget att leka med. Men bebisen sparkar för fullt där inne och det är det viktigaste.

I dag visste vi inte alls vad vi skulle hitta på så det blev bakning av kladdkake muffins till min dotters förtjusning. Bakning är någonting som hon älskar, så vi fick tiden att gå lite i dag. Sen har vi mesta dels bara myst. Mormor och bonus morfar kom ner på en fika och mat. Efter mat och fika så badade skrutt. Sedan blev det natti natti.

Våran stora tjej har i stort sett slutat att sova på dagarna nu och hon är jätte duktig som orkar vara med och hålla sig vaken. Dock kommer en svacka under dan men då brukar vi mysa en stund i soffan.


Den här veckan hade vi inplanerat att åka till Riga men med tanke på vädret så blir det inställt. Inte så kul att åka om det bara regnar.
I morgon blir det besök hos barnmorskan för mig och älsklingen och på tisdag ska jag/ vi äntligen träffa fina M och hennes nyblivna familj. Så bebisgos väntar=).

Just det vi var ju till Hopprinken vilket blev en stor hit här hemma, så i fredgas var vi dit igen med syrran och hennes familj. På kvällen blev det grillat, lek och mys. I går kom P och D hit med barnen för mat och lek. Barnen älskar ju att leka ihop och vi vuxna tycker om att umgås så bättre kombo kan det inte bli.

Lite bilder från Hopprinken!













Men en liten fråga tiil er där ute. Vad gör ni i sommar med detta tråkiga väder har ni några rolig förslag???
Själv blir jag mest shopping sugen men jag varken orkar eller kan shoppa varje dag.
Men jag måste ta mig i väg någon dag framöver för vi har två bröllop som väntar och jag vet inte vad jag ska ta på mig. Har en klänning som jag använde på bröllopet vi var på förra sommaren och jag verkligen älskar den klänningen bara använd en gång men tror dock inte att jag får på mig den över min tuttar som nu har växt=(. Så en fin klänning eller en snygg tunika är ett måste att hitta om jag inte mot förmodan får på mig den som jag skulle vilja ha. Ni kan ju hålla tummarna...hihi.

Nu tänkte jag vara lite social med min karl så vi syns väl i morgon igen!!
Avslutar med två fina bilder på mina älsklingar ♥







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0