Konfirmation


Hej hallå! Hoppas ni alla har haft en bra midsommar helg. Vi avslutade helgen med konfirmation, tycker väl personligen att det inte är så kul att gå på men vad gör man inte. Det var syrrans bonusdotter som det var dags för. Tuva var jätte duktig i kyrkan men jag trodde att det skulle gå fortare eftersom dom bara var nio konfirmander men efter en och en halv timme i kyrkan så var det äntligen klart. Efteråt så samlades vi allihopa hemma hos dom för smörgåstårta och tårta.

Tuva var så söt i sin nya klänning och flätor i håret. Marcus tyckte att om hon hade haft en röd randig klänning så hade hon varit en kopia av Ida i Emil i Lönneberga:)

På vägen hem så somnade både jag och skruttan, vilket vi fortsatte med hemma. Både i går och i dag så har jag varit helt slut i kroppen så dagslurerna har varit väl behövliga.

I morgon är det ny vecka igen, kan inte fatta att det går så fort. Snart inne i juli och här hemma håller vi tummarna för att sommaren snart vill komma i gång på riktigt.

Nu ska vi mysa i soffan och ladda inför den kommande veckan.

Kram M




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0