Usch så arg man blir!


Hej på er! I dag känner jag mig lite irriterad. Var det nån mer än jag som såg Kalla Fakta i går kväll från Parken Zoo i Eskilstuna?
Usch, fy och bläää säger jag bara. Jag trodde inte det var möjligt att missköta djuren som dom gjort/ gör där. Med dagens kontrollanter borde det inte vara möjligt att misshandla djur på detta sett. Värst av allt tyckte jag var när dom visade alla dessa döda djur i frys rummet, usch!!! Oskyldiga djur som dött på grund av stora brister och sedan mörklägger man allting och låtsas som ingenting. Varför har ingen vågat satt ner foten tidigare när man vetat hur det pågått, trodde man var djurvän när man jobbar på dessa ställen, men det verkar inte så! Usch det gör ont i en efter att ha sett inslaget men det var också på tiden att det kom fram till ytan.

Dessa ställen åker man med sina barn. Men jag är väldigt glad att jag inte har bidragit till denna djurpark.

Men jag står för det jag tycker och tycker att det är skandal. Hoppas hela ledningen och parken får ett ordentligt straff för det som skett.

Kram M




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0