Hösten är här!

 
Hej alla fina! I dag är det regn och rusk ute och riktig höst. Men jag gillar det eftersom man passar på att mysa extra mycket inne. Finns det något bättre än tända ljus och krypa ner med en fillt i soffan på kvällarna? Nej jag tror inte det. 
I dag har jag inte gjort många knop alls. Hängt lite tvätt är väl typ det ända. Min kropp har skrikit vila så jag har faktiskt lyssnat på den. 
 
Shit nu är det inte långt kvar till skrutt tittar ut. Vi längtar SÅÅÅÅ mycket efter dig. Vi är nu inne i vecka 36 och jag har så svårt att fatta att vi snart är en till i familjen. I natt har jag drömt hela natten att jag var på bb för det var dags. Konstigt det där med drömmar att dom kan vara så himla verkliga så verkliga att man tror at det är sant när man vaknar. 
Mer och mer så börjar jag tro att det är en liten pojke där inne men M tror att det är en tjej så vi får se=). Spännande är det i alla fall. 
 
Våran lilla prinsessa då, ja hon har nog börjat komma in i en treårs trots. För hon är envisare än en åsna vissa stunder. Herregud, ja vad säger man?  I bland tror jag att vi är för lika varndra. Men samtidigt är hon helt underbar. Så himla gosig , kramig, snäll och duktig. Undra hur man själv var i den här åldern? 
Är det någon mer som känner igen sig? 
 
 
Tuva går ju bara kl. 9 - 14 på dagis nu förtiden tisdag-torsdag och det är himla skönt. Vi får längre helger tillsammans samtidigt som vi får mer tid att bara vara. Hon trivs som fisken i vattnet med det och även vi. För jag tror ändå att det är viktigt att hon får sina 15 timmar på dagis för att leka med sina kompisar som hon har där. Samtidigt som hon får lite egen tid från oss. Men det finns ju inget mer underbart än när hon kommer och springer och slänger sig i famnen när hon ska hämtas. Älskade unge ♥.
 
Nej nu ska jag laga klart det sista till middagen, sen blir det baka bröd, leka i badet innan det är nattning för skruttan. 
 
Kram M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0