När ska det ge med sig?

Hej på er! Nu är jag så less på dessa bakterier som jag ständigt åker på hela tiden. Har varit jätte förkyld nu i fem veckor med uppehåll på max 3 dagar. Den här gången har det satt sig i halsen, bihålorna och ständig huvudvärk. Märks att man är extra mottaglig under graviditeten. Funderar på om man ska ringa upp och se om man kan få nått så det ger sig. Tror det är dagisbakterier som jag får hela tiden. Skruttan verkar vara immun nu för hon har klarat sig och det är ju himla skönt i alla fall. Men jag vill ju också bli pigg igen. Vill ju helst ha repat på mig innan nästa tittar ut men det ser lite mörkt ut. Har varit och lämnat Tuvis på dagis och nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Borde städa men funderar på att lägga mig en stund först och hoppas på att detta är borta när jag vaknar=). Haha ja drömma går ju! Måste berätta att även jag har nu köpt mig en one piece, trodde inte det skulle hända men jäklar så skönt det var att lulla runt i. Tuva garvade åt sin mor och likaså älsklingen. Men nu vill hon också ha en så jag har lovat att köpa en åt henne med. Perfekt att ha en sådan nu när man kommer gå hemma med en bebis och mysa. Nej nu måste jag ta mig i kragen och lägga i en maskin tvätt i alla fall så något blir gjort i dag=). Kram M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0