Underbara och älskade!

 

Hej! När jag fyllde år så fick jag en toppen present av mina två älsklingar. En ny kamera som jag verkligen har önskat mig länge. Vi hade två stycken men tyvärr lag dom av båda två samtidigt  och sedan dess har bild dokumenteringen varit urdålig. Förr hade jag med mig kamera jämnt och fick superfina bilder men med Iphonen blir dom inte de samma. Jo visst dom blir bra men inte som min nya kamera. Jag hade önskat mig en liten smidig kamera som jag kan ha med mig överallt. Så nu fick jag en och dessutom är det vattentålig i  10 meter och stöt tålig på 2 meter vilket passar mig kanon. Så en hel-nöjd tjej har nu börjat tagit bilder igen=).
Tänkte lägga upp några på våran skatt, våran Underbara och Älskade tjej♥
 

 

 


 

 

 

Finns inte ord för vår kärlek till denna envisa lilla tjej ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0