Min lilla sjukling

Hej kära du! 
I dag är jag hemma med en febrig lilleman. Han har bara hög feber så vi hoppas att det inte blir någonting er. 
 Just nu ligger vi och myser i soffan och tittar på Mouk. 
Ute är det sol och blå himmel så underbart. Men jag vill gärna att det ska bli lite varmare i luften. 

I går gjorde jag en ny brudpärm till jobbet. Den förra var ganska sliten så det var dags för en ny. 
Det är så kul att titta på brudbuketter som man gjort. Tänk att man kommer i håg alla brudparen. En sak är då säker, det finns inget roligare än att få göra brudbuketter. Att tillsammans med brudparet få skapa en unik bukett bara för dom och efter deras önskemål. 
Många frågar mig hur min brudbukett ska se ut. Jag har en bild i huvudet som en dag ska förverkligas. Men jag tänker inte säga det till någon förrän det är dags. Nu kanske ni tycker att det är konstigt men jag vill att den ska vara min och för att ingen skall kunna ha en likadan eller liknande så behåller jag mina tankar och idéer för mig själv. 
Det är ungefär som med barnnamn. 
När man hittat ett man tycker om så behåller man det för sig själv tills man får använda det på sin skapelse 💞. 

Kram M 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0