Tidsoptimist...

Tidsoptimist jo jag tackar ja, herregud så typiskt mig. Varför tror man alltid att man hinner mer än man gör? Typ som att tiden skulle öka. Tyvärr tror jag att antingen är man en tidsoptimist eller inte och jag är en. 

I morse när Tuva provade sina nya skor så visade det sig att hon behövde en storlek större. Då kom jag på den lysande idéen att jag och Tuva kunde åka in till Uppsala på förmiddagen. 
Men vi var tvungna att vara hemma igen klockan ett för då skulle Tuva vara på kalas. Någonstans så tänkte jag att det hinner vi gott och väl men tro mig det blev stressigt. Men vi han in på Stadium och böt storlek på skorna. Det blev shopping på HM till skruttan, systemet, Leksaksaffärn och lunchen åt vi i bilen på vägen hem. Jag hade en nöjd tjej och en stressad mamma inombords men vet ni vi hann hem till kalaset. 

På eftermiddagen får vi främmande av våra fina vänner då blir det meckning för grabbarna, grillat, lek och bus. 

Måste bara visa er min nya jacka I'm in love ❤️. 


Kram ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0