Godmorgon 💜

I natt har jag fĂ„tt sovit som en stock vilket var vĂ€lbehövligt. 
Blev till att stĂ€lla klockan i morse dĂ„ en kompis Ă€r pĂ„ ingĂ„ng. Barnen har ju blivit riktiga trött mössor pĂ„ mornarna och det Ă€r ju ingenting jag tackar nej till. Men som sagt i morse stĂ€llde vi klockan pĂ„ halv nio. SĂ„ om en stund blir det lek och bus för barnen under tiden ska vi kika pĂ„ hur  brudblommorna ska se ut. SĂ„ himla kul men det Ă€r alltid mer nervöst att göra till en vĂ€n men en stor Ă€ra 💜. 

I förr gĂ„r bestĂ€llde jag ju klĂ€der till mig och Tuva och i gĂ„r kom paketet. SĂ„ fina klĂ€der och jag Ă€lskar fĂ€rgen. Tog en outfit pĂ„ mig nu pĂ„ morgonen. Lite mörk bild men den fĂ„r duga... Hihi. 


Tuvas tunika och tröja. Love them 💜. 


Hade velat haft likadan tröja som Tuva fast pĂ„ vuxen storleken var det inga vita armar men tyvĂ€rr var det helt slut i alla fĂ€rger. Men materialet i klĂ€derna Ă€r super skönt sĂ„ jag kan verkligen rekommendera Femme Collection. 

Nu kommer dom sĂ„ nu mĂ„ste jag sluta kikar in senare. 

Kram M 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni Àr det finaste jag vet!

RSS 2.0