Jätte trött och lite smått panik...

Hej fina! 
Äntligen visar sig solen, hur underbart är inte det. Jag ligger i solstolen och laddar med ny energi och suger in varje stråle av D vitamin. Så underbart! 
I dag är det en väldigt trött och seg Mathilda kanske inte så konstigt efter allt jobb den senaste tiden. Men nu jobbar jag i kväll och i morgon kväll sen får jag två lediga dagar som jag ska njuta av. 

Dom senaste nätterna har jag sovit så sjukt dåligt. Jag drömmer en hel del, tankar och funderingar till tusen. 
En del frågor skulle jag säkert få svar på om jag ställde dom men känner att det är lika bra att låta det vara. Måste bara försöka gå vidare! 

Provade nyss en klänning som jag köpt och ska ha på våra vänners bröllop och ser att den blivit lite stor... Gaah PANIK!!! 
Känns som jag verkligen måste bege min in till stan och köpa en bh för att sedan se om den måste sys in. 
Inte långt kvar till den stora dagen så därför blir man lite extra stressad. 

Barnen leker för fullt sista dagarna på sin ledighet. Vissa stunder leker dom så bra medan dom i bland är som katt och råtta på varandra. Men det är väl så det är med syskon kärlek, älskade Goa ungar. 

Beställde lite kläder i dag till Tuva och mig från Femme Collection så himla fina kläder så jag passade på nu när det var rea tyvärr var min favorit slut.
Båda barnen har skenat i väg på längden under sommaren. Ett röj i garderoberna är ett måste innan dagis och skolstarten. 

Nej nu ska jag pressa lite i solen innan det är dags att bege sig till jobbet. 

Tänkte avsluta med en fin text jag hittade💜. 



Kram M 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0