Lilleman börjar bli stor 💙

Hej där! 
Våran lilleman börjar bli stora killen. 
Vi har sen ett tag tillbaka börjat träna Melvin med att gå på toaletten. Vissa dagar har han vägrat att vara utan blöjan och andra dagar har han gått med på det. Vi har varken tjatat eller tvingat honom utan tar det i hans takt. Men dom senaste dagarna har har gjort stora framsteg. Blöjfri dagtid, inga olyckor plus att han både bajsar och kissar på toaletten. I dag på förmiddagen var jag och barnen ner på stan och även det gick bra. Stolt mamma och en extra stolt kille när stora syster applåderar och säga hur duktig han är 💙. 

Men det är nu man inser hur stor han verkligen börjar bli. Oj oj var tar tiden vägen? 
Samtidigt är det skönt att snart veta att blöjorna är väck. Men som sagt vi tar det lugnt och stressar honom inte. Vi gjorde likadant med Tuva och då gick det galant. 

Stolt kille som precis varit och kissat helt själv 💙. 


Sista jobb kvällen i dag innan två dagars ledighet och tro mig jag behöver verkligen dessa dagar nu. Kroppen börjar säga ifrån genom en grym huvudvärk.
Ångrar mig lite att jag ska gå ut på söndag och jobba men men. 

Den här helgen som kommer är fullspäckad med massa roligheter. Imorgon kväll ska jag och M på räkfrossa med ett blandat och glatt gäng. 
Ska bli super smarrigt, räk älskare som jag är💞. 
På lördag blir det bakluckan och sedan ska vi ha lekdejt med en vän och hennes barn. Jag har inte sagt någonting till barnen än utan det får bli en liten överraskning och tro mig dom kommer jubla.

Nu blir det plock och dammsugning innan jag ska bege mig. 

Kram M 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0