Min älskade Tuva 💞

Hej fina du! 
I dag har det varit en super bra dag men lite jobbig känslomässigt. 
Att ta ett stort kliv fram i livet är inte alltid så lätt oavsett om man är liten eller stor. 
Vi har märkt på Tuva att den här veckan och framför allt i dag har det varit lite jobbigare. Det var sista dagen i dag på dagis och det märktes på skruttan redan vid lämningen. Två fröknar började prata om att dom tyckte det var tråkigt och Tuva vred och vände på sig, gick sedan där i från. 
När jag hämtade barnen så gav Tuva sina fröknar en snabb kram för att sedan snabbt ta på sig skorna och gå. När hon gått ut så säger hennes ena fröken med en tår i ögat att Tuva hade kommit en timme tidigare med blanka ögon och sagt: - Det här kommer bli jobbigt 💞. 
När jag hörde det då brast det för mig och tårarna kom, å min älskade tjej. 
Alla ni som känner mig vet hur blödig jag är och jag hatar alla typer av avsked, usch vad jobbigt det är. 


Älskade Tuva så klok, go och snäll. 
Nu är det dags för dig att ta ett stort kliv i ditt liv. Vi vänder nu blad och får ett nytt oskrivet som vi nu ska börja fylla. Vägen är lång, krokig och inte enkel. Men jag lovar dig den kommer ge oss massor av skratt men också tårar. Jag och din pappa kommer stötta dig allt vi kan och tillsammans är vi starka och klarar allt. En sak är då säker vi är så stolta över dig vår fina tjej och vi älskar dig till månen och tillbaks ❤️. 


Efter dagis hämtningen åkte Tuva till mormors jobb för att " jobba " medans jag och Melvin åkte till Gimo och hämtade upp M. Sedan raka vägen till Uppsala och hämta bilen. Med våran tur var det inte frid och fröjd nej då. Resultatet var bra förutom på kanten på bakluckan där dom förmodligen upptäckt det vi såg. Sedan har dom  Försökt slipa och lägga på färg. Men detta var det första M såg och eftersom verkstaden hade gått hem så sa dom att vi får ringa på måndag, SUCK! Förmodligen var det därför vi inte kunde hämta bilen i går för att dom upptäckt det. Jaja ett nytt problem att ta tag i på måndag. 

Shopping och Kina mat avslutade vårt Uppsala besök. Melvin somnade i bilen påväg hem och Tuva direkt efter att vi hämtat hem henne. 


Finaste Melvin som nu har sommarlov i fem veckor ❤️. 

Nu ska jag titta på en Värsting till syster 2 sen blir det natti så jag orkar upp till jobbet bara två dagar kvar innan jag tar semester. Vilken kommer börja firas in lite smått i morgon kväll med grillfest för en kompis som fyller år. 

KramM 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0