Semester firare!

Hej där, allt bra? 
Med mig är det bara toppen, njuter av min semester och vädret är med mig.
I dag har jag och barnen bara tagit det lugnt. Dom har lekt ute i trädgården och jag passade på att sola en stund. 
När älsklingen kom hem började vi planera för vårt takbyte som vi tänkt börja med på fredag. Vi känner att vi vill ha det gjort så fort som möjligt och innan M:s semester börjar. Dessutom ska det bli kanon väder så då är det bäst att passa på. 
 
Efter middagen gjorde jag mig i ordning för att köra ett pass på gymmet med min fina vän. Det blev kondition och sedan ett grymt arm pass och det känns redan vågar inte tänka på i morgon... Hihi men skönt var det och bara några få till som tränade. Måste säga att det är så himla kul att träna i hop med någon. Dessutom så peppar och puschar vi varandra vilket är super kul. 


I morgon hoppas vi på fint väder. Då väntar sol,bad, lek och bus! 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0