Äntligen Lördag!

Hej ❤️.
Äntligen lördag och ledigt. Vi började morgonen i lugnan ro och jag verkligen älskar att inte behöva stressa på morgonen. Älsklingen bakade super goda scones så vi fick en riktigt mys frukost. 


Efter frukost tog vi det bara lugnt en vän kom över med sina barn och hälsade på. Barnen blev super glada framför allt Melvin som blev i sitt esse och skulle visa allt han kunde. 
Tuva var lite trött då hon vaknade tio över fem i morse. Vårt fel eftersom vi somnade och tydligen glömde dra ner hennes rullgardin. 

Jag och skruttan har varit och köpt lördags godis och ny golv mopp. Min underbara sambo har städat hela huset och jag bara njuter så himla skönt att slippa städa. Tusen tack ❤️ 

Jag inviger en av dom nya tröjorna och byxorna i dag. Super dålig bild vet inte vad som hänt med min kamera på mobil, får ta och ladda vanliga kameran i stället nån dag... Haha så typiskt mig! 



Hoppas ni får en bra lördag ❤️ Massa kramar från mig 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0