Känslan när en dotter har en Gurkbit i näsan!

Hej vacker! 
Ja du haha vet inte vad jag ska ska skriva, herregud vilket avslut det blev på kvällen...haha kan inget annat än att skratta. 
Jag sitter i soffan och pratar med mamma som ätit med oss när Tuva kommer in i vardagsrummet. 
Med gråten i halsen så säger hon. 
- Mamma, jag har en Gurkbit i näsan.
- En Gurkbit svarar jag och börjar skratta. 
Då brister Tuva ut i gråt och jag förstår att det inte är på skoj. Men jag kände mig så dum för jag kunde inte sluta skratta. Vi tittade, fräste och donade men fick inte tag i den. 
Tuva fick duscha med M för att tänka på någonting annat och när hon kom upp så kändes det bättre. Tror att hon lyckades dra ner den i halsen. 
Ja herregud! Med barn får man aldrig tråkigt men Tuva blev så rädd och fick sån panik som gick över. 
Hon somnade nöjd i sin säng och jag kan lova att hon inte kommer prova detta igen. Haha! 

Annars har dagen gått i ett. Fullt upp på jobbet och sedan direkt till dagis för att hämta hem mina små troll. 
Barnen fick välja middag och då blev det tacos som vi åt tillsammans med mormor.
 Fabbe och Peter var på körkorts utbildning och då passade vi på att ha fredagsmys middag med mormor. 

Kramar från gurkmamman... Hihi! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0