Underbar dag 💜

I dag och i morgon Ă€r hela familjen lediga. SĂ„ mysigt och skönt. 
Massa mys har det blivit i dag, eftersom Melvin fyller Ă„r i morgon sĂ„ har vi bakat bullar och morotskaka. 
Grabbarna var ute och meckade och jag och Tuvis bakade.
Tuva fick Ă€ven göra en egen pumpa och den blev super fin hon Ă€r sĂ„ himla duktig vĂ„ran tjej. 





PĂ„ förmiddagen Ă„kte jag och Tuva till Blomstershopen. DĂ€r gjorde hon en egen bukett till lillebror som han ska fĂ„ i morgon. MĂ„ste sĂ€ga att hon har skapandet i sig för hon Ă€r sĂ„ himla duktig. SĂ„ kul att hon tycker det Ă€r lika roligt som mig, stolt mamma. Bara snart sex Ă„r och redan sĂ„ duktig vad ska det bli av detta! 




Jag och Ă€lsklingen har precis kommit hem efter en middag pĂ„ Kina restaurangen. Barnens farmor ville ta med dom hem och dom skulle Ă€ta dĂ€r sĂ„ dĂ„ tog vi lite mys tid. Promenad och god mat sĂ„ mysigt ❀. 
Älskar dom smĂ„ sakerna för dom gör sĂ„ mycket! 

Kram M 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni Àr det finaste jag vet!

RSS 2.0