Blek och vit

Hej där! 
Natten har gått bra och jag har fått sovit tack vare värktabletter. 
Men i morse när jag vaknade hade jag grymt ont och smärtan har suttit i hela förmiddagen. 
Jag passade på att gå på toaletten innan M och barnen skulle gå ner på marknaden och det var tur. Kände när jag satt på toan hur kallsvettig jag blev. Huvudet började snurra och jag fick lite panik inombords. Tog mig till sovrummet och ropade på M. Hans första ord var hur mår du? 
Jag svarade lite kort att jag håller på och svimmar. 
Tydligen var jag helt blek och vit i ansiktet. 
Har legat sedan dess och i dag är jag otroligt trött och mör i kroppen. 
Medans familjen myser på marknaden så lyssnar jag på Wahlgren och Wistams pod. 
Barnen fick hundra kronor i var inför marknaden som dom själva får bestämma vad dom vill göra med. Godis, spara, karuseller eller leksak! Tror dom pengarna gick till karuseller. 

Fick precis bilder av älsklingen. 




I går fick jag superfina blommor av mamma och Jolla med ett så roligt kort. Dom kan dom...hihi! 




Ni är så roliga och underbara 💞😂💜. 

Nu ska jag vila och om orken finns så kikar jag in lite senare. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0