JAG LEVER!

Hej fina du💜. 
Nu är op gjord och jag mår oförskämt bra vet inte om det är lugnet före stormen? Blev lite längre vänte tid i morse då min operation blev uppskjuten. Träffade en man ute vid kvällsfikat i går kväll vars operation inte hade blivit av så han fick första op tiden och jag andra. Lite roligt att han hade sommarstuga i Skian, tänk vad världen är liten. 

Klockan fem över elva rullade dom ner mig till narkosen och jag blev toknervös väl där nere. Så pass att jag var tvungen att behöva gå på toa... Så typiskt mig men tur jag hann. Narkos läkaren och sköterskan var otroligt duktiga och hade läst på om mig så dom visste att jag var livrädd för narkosen. Fem över halv tolv gick jag in och lag mig på britsen och halv fyra väckte dom mig. Mitt första ord var JAG LEVER 🙏. 
Tok frös massor men mådde inte ett dugg illa och det var jätte skönt. 
Men frossan lag sig på en gång eftersom dom lagt på mig en värme grej plus värme täcke. 

Kirurgen kom in och kollade till mig och tyckte jag såg jätte pigg ut. Jag frågade honom om det gått bra och då svarade han:
- Ur kvinnligt perspektiv tror och tycker jag att det blev jätte bra. Haha han är så rolig. 
Han hade även varit upp på avdelningen och sagt att det gått jätte bra och att jag var väldigt pigg. 
Han hade även sagt att han dragit ihop nerifrån plus från sidorna och det var bra. 

Halv sex kom jag upp på avdelningen och ringde hem på en gång. Så skönt att höra Marcus och Melvins röst. Tuva var inte hemma men dom skulle ringa när hon kommit hem. 

Alldeles strax ska jag prova att gå upp och gå men nu ska jag vila lite grann. 


Massa kramar från mig 💜



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0