Nu är det nära!

Hej fina du💜. 
I natt har jag sovit så oroligt och drömmt massor. Känner mig så nervös på något konstigt sätt men vet att det går över bara jag kommer till sjukhuset och älsklingen har lämnat mig. Ni som känner mig vet att jag hatar avsked oavsett vad de beror på. Jag är ju så himla blödig. 

Morgonen var lite jobbig, barnen var super duktiga men jag märkte på Tuva att hon var orolig och lite obekväm med situationen. När vi kom till skolan så sa hon inte hejdå utan gick fort in och vände sig inte ens om. Samtidigt var det skönt för min del också för annars hade jag säkert börjat böla. Melvin var extra gosig innan vi åkte till dagis. 

Nu har jag gjort klart alla förberedelser här hemma. Väskan är packad och jag har gjort en omgång dusch som dom sagt åt mig. Nästa skulle bli i kväll på sjukhuset. 
Kan knappt äta för nervositeten och jag är tvungen att dona med någonting hela tiden för att tänka på annat. I går kväll vek jag upp berget av all ren tvätt och lag in i garderoberna. I dag har jag hunnit städat, tvättat och fixat här hemma.
Jag har även varit och handlat några tidningar som jag ska ha med mig och läsa för att fördriva tiden under sjukhus vistelsen. Tog bild i morse så när jag känner mig redo så kommer jag visa före och efter bilder för er. 

Men usch så sträv man känner sig i huden och håret efter duschen. 



Vill skicka massa med kramar till er som visat att ni bryr er. Det betyder massor för mig 💞. 

Tänkte avsluta med en fin text jag hittade:


Kram M 💜



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0