Underbar helg💜

Hej fina du! 
Vilken toppen helg vi har haft men den har verkligen skenat i vĂ€g. I gĂ„r blev det stĂ€d och plock pĂ„ morgonen. Sen var det dags för hela familjen att göra sig i ordning för trettio Ă„rs kalas hos min fina vĂ€n. Massor med glada barn och vuxna. Vi hade det toppen barnen lekte för fullt och vi vuxna umgicks. Det blev god lunch i form av att man fick plocka ihop sin egen sallad med massa smarriga tillbehör. Vi var tyvĂ€rr tvungna att Ă„ka hem tjugo i tvĂ„.  Men Efter att vi ordnat det som skulle fixas sĂ„ Ă„kte vi tillbaka till klockan fem och grillning med alla Goa mĂ€nniskor. Det blev en toppen kvĂ€ll och vi hade en nöjd trettio Ă„ring som fick sin present som vi samlat till. 


Stolpen i mitten Ă€r presenten frĂ„n alla oss. Alla som var med pĂ„ insamlingen kunde hitta sitt namn pĂ„ stolpen. Vi samlade till ett staket som hon önskat sig och hon blev sĂ„ glad 💜. 

I morse tog vi sovmorgon innan vi drog i gĂ„ng dagen. Marcus har spikat ny panel vid kĂ€llar ingĂ„ngen och jag har mĂ„lat under spikningen pĂ„ takfoten. Skönt att Ă€ntligen ha det gjort men nu har jag mer att mĂ„la... Gaah jag som hatar att mĂ„la. Suck men det blir fint och det Ă€r alltid positivt. 

NĂ€r jag var klar sĂ„ blev det dammsugning och sedan en varm och lĂ„ng dusch. Barnen ville bada i badkaret   och till middag blev det taco mys. 








Älskade busungar 💜. 

Inte lĂ„ngt kvar nu till onsdag och inskrivning för operation. Torsdag morgon Ă€r det dags och jag Ă€r pirrig men inte som för tvĂ„ veckor sedan. 
Nu vill jag bara ha det gjort och sedan se hur det blir med vĂ€rken och smĂ€rtan. SpĂ€nnande att se hur det kommer bli för mig eftersom ingen operation Ă€r den andre lik och alla upplever vi allt olika. 
Jag har instĂ€llningen att jag fĂ„r ta en dag i taget och sedan hoppas jag att allt gĂ„r bra. 

Nu blir det tĂ€nda ljus och tv innan det Ă€r dags att krypa ner i sĂ€ngen. 

Kram M 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni Àr det finaste jag vet!

RSS 2.0