Regnet bara öser ner!

Hej där i rusk vädret! 
Det har regnat hela dagen så lördagens planer blev inställda. Blev varken bakluckan eller marknad. Super tråkigt! 
Barnen har haft kompisar här tyvärr så lyckades Tuvas mage böka just i dag. Detta händer 1-2 ggr per år att hon blir förstoppad och så just i dag. 
Men nu är hon igång igen som tur är. 

Kvällen blir lugn. Vi tänkte mysa med lite tapas i kväll passar bra i detta regn rusk. 
Hur mår ni? 
Kul att se att ni inte gett upp min blogg med tanke på vilken usel bloggare jag är mellan varven. Men det är mycket just nu och jag lovar er att det kommer bli ändring. 

Tänkte visa er ett av gårdagens begravnings binderi. 



Kram M 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0