Härliga tider ❤️

Efter en tids sjukdomar med feber mm hos barnen är vi nu på benen igen dock är lättare hosta fortfarande kvar. Lilleman vill dock inte vara på dagis så mornarna här hemma är ingen höjdare. Det gör så ont i hjärtat när han säger varje morgon . 
- Mamma inte dagis, jag vill vara hemma med dig. 
Men när vi väl kommer dit så går det ok.

I dag är det första december och jag längtar mer än någonsin till julafton. Som ett litet barn, jag älskar julen vilket jag alltid gjort men nu ännu mera sen barnen kom. Att få se deras ögon och miner över julklapparna och tomten. Det är obeskrivligt! 

Tuva hade svårt att somna i går inför dagens julkalender och öppning av choklad kalendern. En över lycklig tjej som jag väckte i morse. Som hon längtat att få öppna choklad kalendern. Hon är så söt, inga stora krav här 💜. 
Dock blev julkalendern en besvikelse. Ett bra program men ingen julkalender men vi har sagt att vi måste kolla för den kan ju bli spännande. 

På jobbet är det full fart och jag älskar det. Julen är helt klart jobbigaste men roligaste tiden att jobba. Massor med beställningar har redan kommit in och fler blir det. Riktigt skoj! 
Tänkte visa er lite bilder från butiken. 














Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0