Fy skäms!

Hej fina! 
Usch sån urusel bloggare jag varit men tyvärr har jag haft några tuffa dagar nu med en sån grym värk och kramper i magen. I förrgår sov jag nästan hela dagen, jag var helt däckad. 
I dag än så länge känns det lite bättre, tack och lov. 

I dag fyller min älskade syster år och även hennes bonus dotter. 
Massor med grattis kramar till er 💜. 

När man är hemma och inte gör så mycket så hinner man fundera en hel del. Vad vill jag här i livet? 
Jag har kommit till en insikt att livet är för kort för att kasta bort. 
Jag är tjugo åtta år, har två barn, sambo och hus. 
Just nu är jag i ett läge i livet då det kanske är dags att våga. Göra det jag verkligen vill och brinner för. 
Som ni märker snurrar tankarna en hel del i mitt huvud. Vilket jag tror är bra...hihi! 

Vi hade en super glad tjej i går som fick gå med sina favorit kompisar hem efter skolan. Det blev lek och middag borta, hon var så stolt när hon kom hem. 
Men i morse hade vi en super trött tjej fast hon somnade tjugo över sju i går. Det tar på krafterna att leka efter skolan men så värt det. 
Melvin har fotografering i dag på dagis, han var så fin när dom åkte i morse. 
Snart fyller vår älskade lille kille tre år, oj så fort tiden går. 

Tog kort i helgen när jag var ut för första gången. Vi tog bilen ner till sjön och satt och njöt av frisk luft och sol. 




Hoppas du får en fin dag 💞. 
Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0