Norrsken

Hej fina! 
I går kväll såg jag Norrsken för första gången. Så fint och häftigt fick dock ingen bra bild med mobilen. 
För er som missade har chansen att se det i kväll. 

I morse när jag vaknade så hade jag halvt tappat rösten. Gaah men familjen får det lugnt och skönt i alla fall. 

M och Melvin började dagen med ett besök hos tandläkaren med fina resultat. Melvin hade suttit fint och gapat.  
Jag är alltid nervös när tandläkaren besök står på agendan. Vet inte varför men personligen har jag grym tandläkar skräck fast jag aldrig har något problem med tänderna. 

I dag är min mage otroligt svullen. Försökte vara i gång i går kväll vilket resulterade i grym trötthet och smärta men som sagt måste prova. 

Kikar in lite senare! 
Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0