Tre dagars ledighet!

Hej fina! 
I dag har jag njutit och bara njutit. Inledde min tre dagars ledighet i dag så skönt. Lilleman och jag lämnade Tuva på skolan sedan blev det frukost med mormor och efter det åkte vi hem, klädde på oss varmt och gick till lekparken. Så mysigt med lite egentid med Melvin precis som jag brukar ha det med bara Tuva också. Man märker att barnen gillar det och jag med för det är riktigt mysigt. 







Efter lekparken tog vi en promenad och handlade sen blev det lunch och hämtning av prinsessan som slutade klockan ett. 
När vi kom hem igen blev det utelek i trädgården för barnen och jag passade på att plantera lite calluna Ljung. 
Mellis ute till barnens glädje innan det blev dammsugning och plock inne inför helgen. Så mysigt med en ledig helg ihop ❤️. 

Direkt efter jobbet åkte M och klippte sig lagom tills han kom hem och hade barnen gjort hemmagjord pizza. Smidigt med pizzakittet man köper och rullar ut. Kul att barnen kan göra den själv med lite stöd! 


Resten av kvällen blir mys hemma med popcorn och Idol. Hoppas ni får en fin fredag! 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0