Mirakel 💜

Hej fina du! 
Jag har i flera år följt några bloggar som jag fastnat för. I går gick jag in som vanligt och läste varav en av bloggarna berörde mig nåt så otroligt att jag började gråta. 
Jag har alltid haft den tron att allt som händer har en mening och nu kan jag ingenting annat än att fortsätta tro på det. 
Magdalena Graafs blogg fastnade jag för på en gång. Hon är ärlig, öppen, rak och delar med sig mycket av sig själv. Det hon skriver kommer från hjärtat. 
För ett år sedan miste hon sin son Isak. Hon har har det otroligt tufft och kämpat med hjälp av sin familj. 
I går gick hon ut med att hon är gravid och väntar en pojke samma datum som Isak är född. 
Är det inte ett mirakel och helt otroligt! 
På nåt sett så känns det som att det är han som kommer tillbaka om inte annat så är det meningen att det ska ske, kanske så blir hon lite mer hel igen om det nu nånsin går men ni förstår hur jag tänker.
  Helt otroligt vilket Mirakel och vilken gåva ❤️. Man kan ingenting annat än att glädjas och önska dom all lycka! 


I dag är det fredag och fredagarna är alltid lite extra speciella för hela familjen. Det sista Tuva sa i går kväll innan hon somnade var. 
Å mamma i morgon är det fredag och då ska vi ha fredagsmys ❤️.
Barnen fick välja middag till i kväll och då blev det självklart Tacos som dom båda älskar. 
Tacos och mys framför idol kan inte bli bättre avslut på den här fredagen. 
I dag har jag kännt mig mycket piggare och har inte haft lika ont som tidigare dagar, så skönt. Så nu ska jag njuta av att familjen kommer hem och bara mysa  med mina älsklingar❤️. 

Ha en mysig fredag mina vänner! 
Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0