Fullt schema!

Hej vacker! 
Vilken vecka det har varit. Varje dag har varit fullspäckad både hemma och framför allt på jobbet. 
Melvin har varit hemma med M då han har haft feber och tre skumma prickar som kan ha varit vattkoppor men som nu är borta. 
Den här helgen vet jag inte vart den tog vägen men fort gick den. 
Jag har tillbringat mesta tiden på klädbytar dagen som vi anordnade. Massor med barnkläder såldes och det var riktigt roligt. Jag jobbade bakom kulisserna hela tiden. Vi var ett bra team som jobbade och allting flöt på väldigt smidigt. I går var det inlämning och i dag försäljning av barnkläder, skor och leksaker. Försäljningen gick jätte bra och tillsammans samlade vi in 5600kr till barncancerfonden. 

När jag kom hem blev det middag.
 M åkte i väg och meckade medans jag och barnen gick till lekparken. Supermysigt avslut på helgen! 


Om en liten stund får Johan Falk avsluta denna kväll. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0