Vilken helg!

Hej vacker! 
En underbar helg som snart börjar lida mot slut och i morgon är det vardag och dags för jobb. 
I fredags jobbade jag och på kvällen donade vi inför gårdagens partaj här hemma. 
Vi blev tretton stycken som umgicks, åt mat och drack gott. Det blir mycket skratt med detta härliga gäng! 
Runt halv elva gick vi vidare till bowlan där Barbados spelade. Shit vilket drag, dom var riktigt grymma! 
En riktigt rolig kväll dock är det lite synd när man går vidare till ett uteställe för automatiskt splittras man lite. 
Mycket folk var det i blandade åldrar. 
Så kvällen får en stor tummen upp! 
Glömde ta bilder men fick denna skickad på mig och min fina vän som jag träffade på plats. Varma och svettigs efter massa dans. 


I morse åkte vi direkt och hämtade hem barnen som fått sovit hos farmor. 
Dock är Melvin hängig med feber så vi åkte hem och kröp ner i soffan. 

Efter klockan ett tog jag med Tuva på lite mor och dotter mys. Det blev bio med Alvin och gänget 3. Den var så bra och jätte rolig! 


Nu ligger vi i soffan hela familjen och kollar på Scooby Doo. 

Hoppas du har haft en fin helg! 

Kram M 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0