Mys

Hej fina du 💜
Känner mig nöjd men otroligt trött efter dagen. Sitter i soffan i mina underbart sköna velour byxor som jag fick av älsklingen och barnen i julklapp och bara myser under en filt. Tänt lite ljus fast orkade inte tända allihopa men några. Finns det nåt mer avkopplande? 
Familjen är ute i garaget och Meckar. 


Efter jobbet plockade M och barnen upp mig. Sedan bar det av ut till Coop för STOR handling. Usch finns det någonting tråkigare, dock var det ett måste eftersom det ekade tomt i både kyl, frys och skafferi. Men nu är det gjort och det är alltid lika skönt efteråt. 

Utomhus är det vitt och flingorna faller så fint utanför fönstret. Barnen är överlyckliga och i dag har dom åkt pulka med M. 
I morgon är jag ledig och Tuva ska på bio med mormor. Funderar på om vi ska göra en premiär bio för Melvin och se vad han tycker och hur det går. Hemma älskar han att titta på film och mysa så kanske är det time att prova. 
För övrigt har jag och barnen inga planera för dagen. M ska åka hoj med grabbarna på förmiddagen. Kul att dom är ett gäng som åker ihop. 

Klockan nio är det Nothing Hill på tv:n, en gammal goding som jag måste se på. 
Nu ska jag passa på att bara vara en stund. Dessa stunder är Guld Värda 💜.

Kram M 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0