Vårt 2015!

Tänkte ge er en kort resumé av 2015. 
Det blev ett år som vi sent kommer att glömma. Många underbara stunder tillsammans men som alla andra har man små motgångar som man får ta sig igenom. Tillsammans är man starka! 

Vi började året med att boka den efterlängtade semesterresan som vi länge längtat efter. Ett mål vi hade och äntligen blev det av i juni. Resan till Grekland blev familjens höjd punkt på året. Vilken underbar vecka vi fick, både barnen och vi längtar tillbaka. 













Huset fick sig ett nytt tak. Även det var en punkt som hängt över oss länge och med jobb, slit och sparande blev det av och klart. Så skönt att kunna bocka av på listan. 



2015 blev ett år då vi prioriterade familjen extra mycket och stunderna tillsammans sattes i första hand. Någonting vi kommer fortsätta med. 













Min älskade morfar lämnade tyvärr oss, han blev 106,5 år gammal. Tack för alla stunder vi fick tillsammans Du är älskad och saknad ❤️. 




Jag och M tog även chansen att åka i väg själva och dessa tillfällen är guld värda. 







En hel del träning blev det för oss båda som jag hoppas kan tas upp igen inom snar framtid. Efter min bukplastik har jag ännu inte kunnat återvända till träning efter vissa komplikationer av två läkta stygn som gått upp. En operation som jag inte ångrar men som tagit lite längre tid än väntat att repa sig efter. 




2015 är även ett år jag lärt mig mycket, ett år som lärt mig att våga tro på sig själv och inse att jag duger för den jag är. Underbara vänner som tycker om mig för den jag är, som jag känner mig trygg med och kan öppna mig för och prata om allt med, som gett mig mycket skratt och fina minnen och fler kommer det att bli. Tack för att ni finns 💜. 

2015 blev ett underbart år och nu ser vi fram emot 2016. Ett år där familj,vänner, jobb, skratt och underbara dagar skall fyllas med roliga och fina minnen. 
Planerna har redan börjat och ni kommer få följa med mig och familjen på alla våra äventyr. 


Tack för att du är just du och du duger som du är, för mig är alla lika värda och jag är glad att du vill följa oss i vår vardag 💜. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0