Gaah vågar jag?

Hej fina! 
Underbart väder vilket gör att man känner sig extra på topp, så härligt. 
I dag blev det premiär på cykeln vid hämtningen av barnen. Vi njöt alla tre lika mycket. 
När vi kom hem planterade Jag och Tuva om i krukorna på trappen. 
Vårigt och påsk fint! 
Tuva fick pynta som hon ville och självklart blev det rosa/ lila påsk fjädrar. 


Till middag i dag lagade jag någonting som jag tänkt länge att jag ska göra men som inte blivit av. Antingen har jag inte " orkat" eller så har mamma gjort det men i dag gjorde jag Sjömansbiff och herregud så gott det blev. Enkelt är det också och hela familjen gillade det och jag som alltid är så kritisk mot mig själv älskade det. Har ni inte lagat det så gör det. 
Jag gjorde på ytterlår och köttet blev super gott. 
Glömde ta en bild innan vi började äta så det blev en bild efteråt. 


I går när jag jobbade kom det in en dam från en klädbutik här i stan och handlade. Hon känner min mamma så när hon handlat klart så säger hon till mig. 
- Du vill gå mannikäng på modevisningen som ska vara! 
- Va.... JAG? svarade jag chockat. 
Ja det e klart, kanon då säger vi så kom in till mig efter påsk så ska vi prova ut vilka kläder du ska ha på dig. 
- nej jag kan inte gå modell, herregud svarade jag igen. 
Det är klart du ska det kommer bli super bra svarade hon. 

Så vi får se om jag vågar eller inte. 
Jag har inte bestämt mig än. 
Herregud Gud jag som blir så nervös, hur ska det gå?
Jag lovar att berätta för er när jag bestämt mig... Haha herregud! 

I helgen om det är fint väder tänkte jag ta mig ut på en löptur. 
Jag har inte sprungit sen i september innan operationen men måste börja igen. 
I maj är det de årliga stadsloppet och vi är några som pratat om att springa så nu måste jag ta upp löpningen igen. 
Har aldrig sprungit det förut men jag har sagt i två år nu att det skulle vara roligt så förhoppningsvis så blir det av i år. 
Så nu måste jag träna så jag tar mig runt dom där 6,3 km. 

Nu ska jag mysa med barnen sen blir det dusch och gåsmamman. 

Tänkte visa er våra super fina tulpaner som vi säljer på jobbet💜. 



Kram M 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0