Hur kan man vara så glömsk?

Hej vacker! 
Hur mår du? Med mig är det bara bra och med dagens underbara väder kan det inte bli annat än bra. 
I dag har jag vabbat med Melvin. Han har haft lite feber men inte alls lika hög som i helgen men vi blir hemma i morgon också. 

Känner mig så glömsk. Vaknade halv sju i morse av att det slog mig att jag glömt deklarera. Tror ni jag gjorde det i dag, nej det glömde jag och kom på det nu på kvällen. Suck hur dåligt minne får man ha? 
Men nu är det gjort, ett Mess och två sekunder senare så var det klart. 

Jag satte mig ute i solen en stund på dan och det var helt underbart, jag njöt av varje sekund. 


När M kom hem packade vi bilen full och tog med den överfyllda kärran till soptippen. Helt sjukt vad med skräp man har och det tycks aldrig minska...suck! 

Jag har också hunnit med att tvätta, dammsugit och myst med lilleman. 
Vi hämtade hem Tuva klockan två i dag och det var en glad tjej som avklarat sin första simskole lektion. Men i morse var hon lite nervös. 
Tycker det är jätte bra att dom får gå på simskola i skolan. Tror inte att alla föräldrar skulle ta sig tiden och gå med sina barn, så jag tycker det är jätte bra att ALLA barn får lära sig att simma. 

På söndag får ni inte missa Klädbytardagen för vuxna som är i Östhammars församlingshem mellan kl. 10-14 hoppas du kommer. 
Jag har lite smått börjat kolla igenom garderoben. En hel del kläder som bara ligger och då kan jag lika bra sälja kläderna. Vill du också sälja så är du välkommen på lördag mellan kl. 10-14 att lämna in hela, rena kläder som också ska vara fria från Djurhår. 
Märkta med hjälp av frysettiketter eller frystejp. Det ska vara fyra initialer och pris på plagget. 
Vi ses väl?

Nu på kvällen har jag gjort i ordning morgondagens middag som blir favorit i repris: Sjömansbiff 

Under tillagning:




Så skönt att ha det klart eftersom Tuva har fotbolls träning i morgon. 

Nu ska jag krypa ner under täcket och sussa, natti natti 💜. 

Kram M 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0