Kloning????

I dag har det varit en fullspäckad dag från morgon till kväll. Konstaterade i dag i bilen mellan allt att jag borde klona mig. Hur ska jag hinna allt??? Jag kan ju inte hinna vara överallt och ingenstans, å det känns inte som att jag duger. Alltid är det någon som inte blir nöjd, men vad ska jag göra??? Den här veckan har min prinsessa verkligen kommit sist, har knappt hunnit träffat henne i och med att man jobbat... Får se hhur denna veckans jobb blir. Hade hoppats på en skön mys dag i dag men icke. Blev jobb fram tills två (dock ej på mitt ordinarie) sedan hem byta om och in till pappa på sjukhuset. När jag komhem var klockan åtta på kvällen. Blev middag hos mamsen där min familj var och sedan lite mys med mitt lilla ♥. Nu sover hon sött och själv så är man helt slut blir till att sova för att orka upp i morgon för då är det dags att jobba. Ska bli super kulmen jag hoppas på en lite lugnare vecka.


Förresten kul att se att så många besöker bloggen=). Kom i håg att lämna lite kommentarer, jag blir så glad av dom!!!


Sov sött



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0